Koszyk

Często zadawane pytania

  • Nie wiem jak złożyć zamówienie, czy mogę liczyć na pomoc?
    • Oczywiście, bardzo lubimy pomagać 🙂 Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta za pomocą poczty e-mail (info@bobo-shop.pl) lub telefonicznie pod numerem 0 536 557 337
  • Jakie są dostępne formy płatności w sklepie bobo-shop.pl
    • Dostępnych jest wiele form płatności tj.
      • Płatność kartą lub szybki przelewem internetowym przez PayU i Przelewy24
      • Płatność zwykłym przelewem 
  • Czy gdy wybrałem/wybrałam dostawę poprzez kuriera Pocztex mogę śledzić losy przesyłki
  • Co zrobić, żeby odebrać paczkę z Paczkomatu InPost?
  • Podczas zakupów w sklepie wybierz opcję dostawy przez Paczkomaty. Podaj swój adres e-mail, numer telefonu komórkowego i wskaż Paczkomat docelowy. To wystarczy! Nie musisz się nawet rejestrować. Poczekaj na wiadomość SMS i e-mail z informacją o dostarczeniu paczki i 6-cyfrowym kodem odbioru. Przy Paczkomacie podaj tylko swój numer telefonu komórkowego oraz kod odbioru. Paczkomat automatycznie otworzy drzwiczki skrytki z Twoją paczką.
  • Jak długo trwa dostawa?
    • Zdecydowaną większość paczek wysłanych przez paczkomaty dostarczana jest następnego dnia po nadaniu.
  • Jak często paczki są doręczane do Paczkomatu InPost?
    • Paczki są doręczane do Paczkomatów InPost we wszystkie dni robocze, wyłączając dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy.
  • Jak mogę śledzić status swojej paczki wysłanej do paczkomatu?
    • Paczki można śledzić wpisując 24-cyfrowy numer paczki na stronie wyszukiwania lub logując się do Managera Paczek. Numer przesyłki znajdziesz w wiadomości SMS lub e-mailu z powiadomieniem o nadaniu.
  • W jaki sposób dowiem się, że paczka już na mnie czeka?
    • Kiedy kurier włoży Twoją paczkę do docelowego Paczkomatu, system automatycznie wyśle Ci powiadomienie SMS-em i mailem. W wiadomości znajdziesz numer przesyłki, numer i adres Paczkomatu oraz 6-cyfrowy kod odbioru potrzebny do odebrania paczki.
  • Czego potrzebuję, żeby odebrać paczkę?
    • Wystarczy numer telefonu komórkowego oraz 6-cyfrowy kod odbioru.
  • Czy mogę poprosić kogoś, żeby odebrał paczkę za mnie?
    • Oczywiście! Paczkomat nie sprawdza żadnych dokumentów. Wystarczy, że podasz zaufanej osobie swój numer telefonu oraz 6-cyfrowy kod odbioru.
  • Ile mam czasu na odebranie paczki od momentu otrzymania powiadomienia?
    • Paczka czeka w Paczkomacie na odbiór przez 3 dni kalendarzowe. Później otrzymasz powiadomienie o przeniesieniu przesyłki do najbliższego Oddziału InPost. Po upływie 11 dni przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Po 24 godzinach od momentu doręczenia paczki do Paczkomatu otrzymasz powiadomienie SMS i e-mail z przypomnieniem, że na odbiór pozostało już tylko 48 godzin. Nieodebrane przesyłki wysłane za pobraniem zwracamy do nadawcy po 11 dniach roboczych.
  • Mam problem z odbiorem paczki.
    • W przypadku jakichkolwiek problemów z odbiorem przesyłki prosimy o niezwłoczny kontakt z infolinią InPost pod numerem 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).
  • Jakie są dostępne metody płatności w Paczkomatach InPost?
    •  płatności kartami płatniczymi (VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro) oraz przelewami bankowymi wybranych banków: Bank BPH S.A. (Przelew z BPH), ING Bank Śląski S.A. (Płać z ING), Bank PEKAO S.A. (Pekao24przelew), BZ WBK S.A. (Przelew24), Alior Bank S.A. (Płacę z Alior Bankiem), Alior Bank S.A. (T-Mobile Usługi Bankowe), Bank Ochrony Środowiska S.A. (Płać z BOS), Deutsche Bank PBC S.A. (db Transfer), Plus Bank S.A. (Płacę z Plus Bank), Bank Pocztowy S.A. (e-transfer Pocztowy24).
  • Czy mogę przedłużyć termin odbioru paczki?
    • Oczywiście! Możesz odpłatnie przedłużyć termin odbioru nawet o 4 dni kalendarzowe
  • Kiedy mogę przedłużyć termin odbioru paczki?
    • Po upływie 24 godzin od dostarczenia paczki wyślemy Ci SMS-a z informacją o możliwości przedłużeniu terminu odbioru. Wtedy możesz wysłać wiadomość.
  • Jak przedłużyć terminu odbioru paczki?
    • Zarejestrowani użytkownicy – przedłużenie o 48 h: SMS o treści In0xxxxxx pod numer 7057 (koszt 0,62 zł), gdzie xxxxxx to 6-cyfrowy kod odbioru paczki. Na swoim koncie w Managerze Paczek musisz mieć minimum 4 zł. Całkowity koszt usługi: 4,62 zł. Bez rejestracji – przedłużenie o 24 h: SMS o treści In0xxxxxx pod numer 74240 (koszt 4,92 zł), gdzie xxxxxx to 6-cyfrowy kod odbioru paczki. W odpowiedzi na SMS-a otrzymasz powiadomienie z nowym terminem odbioru.
  • Ile razy mogę przedłużyć termin odbioru paczki?
    • Maksymalnie dwa razy.
  • Szanujemy Twój czas więc zwrot towaru jest bardzo prosty. Wszystkie informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie
  • Jak przebiega proces reklamacji?
    • Napisz do nas na adres: info@bobo-shop.pl
    • Wypełnij formularz reklamacyjny, dostępny tu
    • Posiadasz zdjęcie uszkodzonego produktu, wyślij go wraz z formularzem do nas, przyśpieszysz proces reklamacji
    • Dział Obsługi Klienta zajmie się Twoim problemem
    • Jeżeli będzie konieczność wymiany dział obsługi klienta uzgodni z Tobą termin odbioru paczki
    • Wyślemy kuriera pod podany adres
    • Kurier dostarczy paczkę do nas
    • Rozpatrzymy reklamację

Niestety w obecnej chwili realizujemy zamówienia jedynie z dostawa na terenie Polski

Nadal potrzebujesz pomocy?