Często zadawane pytania
- Nie wiem jak złożyć zamówienie, czy mogę liczyć na pomoc?
- Oczywiście, bardzo lubimy pomagać 🙂 Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta za pomocą poczty e-mail (info@bobo-shop.pl) lub telefonicznie pod numerem 0 536 557 337
- Jakie są dostępne formy płatności w sklepie bobo-shop.pl
- Dostępnych jest wiele form płatności tj.
- Płatność kartą lub szybki przelewem internetowym przez PayU i Przelewy24
- Płatność zwykłym przelewem
- Dostępnych jest wiele form płatności tj.
- Czy gdy wybrałem/wybrałam dostawę poprzez kuriera Pocztex mogę śledzić losy przesyłki
- Tak, śledzenie przesyłek Pocztex możliwe jest na stronie https://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/ po wpisaniu numeru listu przewozowego. Numer listu dostaniesz w e-mailu gdy przesyłka zostanie nadana.
- Co zrobić, żeby odebrać paczkę z Paczkomatu InPost?
- Podczas zakupów w sklepie wybierz opcję dostawy przez Paczkomaty. Podaj swój adres e-mail, numer telefonu komórkowego i wskaż Paczkomat docelowy. To wystarczy! Nie musisz się nawet rejestrować. Poczekaj na wiadomość SMS i e-mail z informacją o dostarczeniu paczki i 6-cyfrowym kodem odbioru. Przy Paczkomacie podaj tylko swój numer telefonu komórkowego oraz kod odbioru. Paczkomat automatycznie otworzy drzwiczki skrytki z Twoją paczką.
- Jak długo trwa dostawa?
- Zdecydowaną większość paczek wysłanych przez paczkomaty dostarczana jest następnego dnia po nadaniu.
- Jak często paczki są doręczane do Paczkomatu InPost?
- Paczki są doręczane do Paczkomatów InPost we wszystkie dni robocze, wyłączając dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy.
- Jak mogę śledzić status swojej paczki wysłanej do paczkomatu?
- Paczki można śledzić wpisując 24-cyfrowy numer paczki na stronie wyszukiwania lub logując się do Managera Paczek. Numer przesyłki znajdziesz w wiadomości SMS lub e-mailu z powiadomieniem o nadaniu.
- W jaki sposób dowiem się, że paczka już na mnie czeka?
- Kiedy kurier włoży Twoją paczkę do docelowego Paczkomatu, system automatycznie wyśle Ci powiadomienie SMS-em i mailem. W wiadomości znajdziesz numer przesyłki, numer i adres Paczkomatu oraz 6-cyfrowy kod odbioru potrzebny do odebrania paczki.
- Czego potrzebuję, żeby odebrać paczkę?
- Wystarczy numer telefonu komórkowego oraz 6-cyfrowy kod odbioru.
- Czy mogę poprosić kogoś, żeby odebrał paczkę za mnie?
- Oczywiście! Paczkomat nie sprawdza żadnych dokumentów. Wystarczy, że podasz zaufanej osobie swój numer telefonu oraz 6-cyfrowy kod odbioru.
- Ile mam czasu na odebranie paczki od momentu otrzymania powiadomienia?
- Paczka czeka w Paczkomacie na odbiór przez 3 dni kalendarzowe. Później otrzymasz powiadomienie o przeniesieniu przesyłki do najbliższego Oddziału InPost. Po upływie 11 dni przesyłka zostanie odesłana do nadawcy. Po 24 godzinach od momentu doręczenia paczki do Paczkomatu otrzymasz powiadomienie SMS i e-mail z przypomnieniem, że na odbiór pozostało już tylko 48 godzin. Nieodebrane przesyłki wysłane za pobraniem zwracamy do nadawcy po 11 dniach roboczych.
- Mam problem z odbiorem paczki.
- W przypadku jakichkolwiek problemów z odbiorem przesyłki prosimy o niezwłoczny kontakt z infolinią InPost pod numerem 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).
- Jakie są dostępne metody płatności w Paczkomatach InPost?
- płatności kartami płatniczymi (VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro) oraz przelewami bankowymi wybranych banków: Bank BPH S.A. (Przelew z BPH), ING Bank Śląski S.A. (Płać z ING), Bank PEKAO S.A. (Pekao24przelew), BZ WBK S.A. (Przelew24), Alior Bank S.A. (Płacę z Alior Bankiem), Alior Bank S.A. (T-Mobile Usługi Bankowe), Bank Ochrony Środowiska S.A. (Płać z BOS), Deutsche Bank PBC S.A. (db Transfer), Plus Bank S.A. (Płacę z Plus Bank), Bank Pocztowy S.A. (e-transfer Pocztowy24).
- Czy mogę przedłużyć termin odbioru paczki?
- Oczywiście! Możesz odpłatnie przedłużyć termin odbioru nawet o 4 dni kalendarzowe
- Kiedy mogę przedłużyć termin odbioru paczki?
- Po upływie 24 godzin od dostarczenia paczki wyślemy Ci SMS-a z informacją o możliwości przedłużeniu terminu odbioru. Wtedy możesz wysłać wiadomość.
- Jak przedłużyć terminu odbioru paczki?
- Zarejestrowani użytkownicy – przedłużenie o 48 h: SMS o treści In0xxxxxx pod numer 7057 (koszt 0,62 zł), gdzie xxxxxx to 6-cyfrowy kod odbioru paczki. Na swoim koncie w Managerze Paczek musisz mieć minimum 4 zł. Całkowity koszt usługi: 4,62 zł. Bez rejestracji – przedłużenie o 24 h: SMS o treści In0xxxxxx pod numer 74240 (koszt 4,92 zł), gdzie xxxxxx to 6-cyfrowy kod odbioru paczki. W odpowiedzi na SMS-a otrzymasz powiadomienie z nowym terminem odbioru.
- Ile razy mogę przedłużyć termin odbioru paczki?
- Maksymalnie dwa razy.
- Szanujemy Twój czas więc zwrot towaru jest bardzo prosty. Wszystkie informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym regulaminie
- Jak przebiega proces reklamacji?
- Napisz do nas na adres: info@bobo-shop.pl
- Wypełnij formularz reklamacyjny, dostępny tu
- Posiadasz zdjęcie uszkodzonego produktu, wyślij go wraz z formularzem do nas, przyśpieszysz proces reklamacji
- Dział Obsługi Klienta zajmie się Twoim problemem
- Jeżeli będzie konieczność wymiany dział obsługi klienta uzgodni z Tobą termin odbioru paczki
- Wyślemy kuriera pod podany adres
- Kurier dostarczy paczkę do nas
- Rozpatrzymy reklamację
Niestety w obecnej chwili realizujemy zamówienia jedynie z dostawa na terenie Polski